Nastavení

Stiskem tlačítka Nastavení (z hlavní obrazovky aplikace) se zobrazí okno s tlačítky:

 Změna hesla – umožňuje změnit heslo uživatele.

 Změna jazyka – umožňuje změnit jazyk aplikace.

 Změna e-mailu po stisknutí tlačítka se zobrazí dialog, ve kterém lze změnit e-mail uživatele aplikace. Zobrazí se položka E-mailová adresa pro zadání nové e-mailové adresy. Po zadání hodnoty je nutné adresu potvrdit stiskem tlačítka Změnit e-mail.

 Změna loginu po stisknutí tlačítka se zobrazí dialog, ve kterém lze identifikaci uživatele aplikace. Zobrazí se položka Uživatelské jméno pro zadání nové identifikace uživatele. Po zadání hodnoty je nutné jméno potvrdit stiskem tlačítka Změnit uživatelské jméno.

 Změna názvu účtu umožňuje změnit název vybraného účtu.

Poznámka

V obou oknech se navíc zobrazují obě tlačítka z okna Nastavení.

Změna hesla

Tlačítkem Změna hesla se zobrazí dialog, ve kterém lze změnit vstupní heslo uživatele do aplikace. Zobrazí se položky:

  • Původní heslo – pole pro zadání aktuálně platného hesla pro vstup do MyPioneer.

  • Nové heslo – pole pro zadání nového hesla pro vstup do MyPioneer.

  • Potvrzení hesla – pole pro zadání nového hesla pro vstup do MyPioneer. Toto pole slouží pro kontrolu správnosti zadaného hesla.

Po zadání všech tří hodnot je nutné změnu hesla potvrdit stisknutím tlačítka Uložit nové heslo.

Jazyk

Stisknutím tlačítka Změna jazyka se zobrazí okno s vlajkami těch jazyků, do kterých lze aplikaci přepnout. Stiskem vlajky se přepne aplikace do příslušného jazyka.

Změna názvu účtu

Tlačítkem Změna názvu účtu se zobrazí dialog, ve kterém lze pro vybraný účet změnit název. Zobrazí se položky:

  • Účet/Produkt – v poli se vybírá účet, který má být přejmenován. V tomto případě nelze vybrat hodnotu všechny účty.

  • Název účtu – pole pro zadání nového názvu účtu

Po vybrání účtu a zadání nového názvu je třeba změnu potvrdit stisknutím tlačítka Změnit název účtu.

Copyright © ARBES, 2006 - 2017